8 °

max 14 ° / min 5 °

Četvrtak

27.02.

14° / 5°

Petak

28.02.

12° / 4°

Subota

29.02.

12° / 0°

Nedjelja

01.03.

12° / 4°

Ponedjeljak

02.03.

16° / 11°

Utorak

03.03.

14° / 12°

Srijeda

04.03.

15° / 10°

Podijeli vijest sa nama.

Dodaj do 3 fotografije ili videa.

Maksimalna veličina jednog fajla je 30MB

minimum 15 karaktera

This site is protected by reCAPTCHA and the Google. Privacy Policy and Terms of Service apply.
Ivanović umanjio odšetni zahtjev prema Anteni M, ćuti o partnerstvu sa ofšor kompanijama

Foto: Screenshot Youtube

Društvo

Comments 1

Autor: Esad Krcić

  • Viber

Ivanović umanjio odšetni zahtjev prema Anteni M, ćuti o partnerstvu sa ofšor kompanijama

Foto: Screenshot Youtube

Odštetu od 10.000 eura koju je jedan od osnivača "Vijesti", Željko Ivanović, sudskim putem, prvobitno tražio od "Antene M", tokom današnjeg, drugog ročišta, Ivanović je smanjio na 1.500 eura.

Ivanović, koji je tužio Antenu M zato što je prenijela tekstove Šekija Radončića ''Voajer i balerina'', objavljene u ''Dnevnim novinama'', danas je odbio da saopšti – da li je bio u partnerstvu sa ofšor firmama sa Britanskih Djevičanskih Ostrva: „Mont Tim“, „Western Balkan Capital“, „Botaco“ i „Segundo Financial Management“.

„Imajuci u vidu da je Željko Ivanović u tužbi naveo kako su mu duševni bol i uvreda naneseni tvrdnjom da je “vršio špekulusanje na berzi, vodio crne fondove i izbjegavao plaćanje poreza”, advokat Nikola Martinović, u izjavi za Antenu M, objašnjava zašto je autor teksta Šeki Radončić imao dovoljno razloga da iznese sumnje u poslovnu principijelnost Ivanovića:

“Od 2007. - 2012. Ivanović i Slavoljub Šćekić suvlasnici su ‘Vestern Balkan kapital d.o.o.’ društva koje upravlja istoimenim investicionim fondom. Partneri u tom društvu i fondu su im četiri of-šor kompanije, registrovane u poreskim rajevima (Britanska Djevičanska Ostrva, Delaver u SAD i Kipar).

Upravo koncern ‘Vijesti’ piše o tim destinacijama kao o mjestima na kojima se pere novac, izbjegava plaćanje poreza i obavljaju druge sumnjive transakcije! Osobito je indikativno što je, prema izvještaju Međunarodnog konzorcijuma istraživačkih novinara, jedan od Ivanovićevih partnera registrovan na adresi povezanoj sa najvećom svjetskom aferom - Panamski papiri”, saopštio je Martinović dodajući da „to nije sve“.

„Tu su i sljedeće činjenice - Ivanović je preko iste adrese i partnera povezan sa Jurgenom Mosakom i Ramonom Fonsekom, osobama osuđenim zbog pranja novca i izbjegavanja plaćanja poreskih obaveza"!

"Argumenti za tvrdnje o Ivanovićevom licemjerju ne nalaze se samo na egzotičnim of-šor destinacijama“, kaže pravni zastupnik Antene M i ukazuje na „neobične okolnosti koje povezuju Ivanovićev novinarski angažman i njegovo poslovanje na berzi“.

“U periodu 2007 - 2013. Ivanović je, preko svojih firmi, akcionar u Telekomu, HLT fondu, Lutriji CG, Plantažama i Jugopetrolu. Kroz svoja akcionarska prava Željko Ivanović je, dakle, bio poslovni partner Vladana Vujovića, Aca Đukanovića, Save Džigija Grbovića, Miodraga Ivanovića, Olega Obradovića, Veselina Barovića... sve ljudi koji su godinama mete medijske kuće 'Vijesti' kojom on upravlja”, ističe advokat Martinović, uz opasku da je „u kompaniji Plantaže, Ivanović poslovni partner sa državom“.

“Na osnovu ovih činjenica, neminovno se nameće pitanje - da li su Ivanovićevi biznisi izvan novinarstva uticali na pisanje medija kojima on upravlja o pomenutim ljudima i kompanijama? Još jasnije: da li je cilj Ivanovićevih medija javni interes ili su sredstvo koje zloupotrebljava radi sticanja ekstra dobiti u kompanijama koje je osnovao sa ofšor partnerima”, zaključuje Martinović.

Naredno ročište je zakazano za 25. februar.

Komentari (1)

POŠALJI KOMENTAR

Djuro Vučinić

Ne mogu da vjerujem da je ovo napokon neko otkrio,da koncern VIJESTI ,zapravo predstavlja novinu koja se bavi reketom. Mnogo smo puta pobrojane off shore destinacije i firme našli u najcrnjem obliku prezentirane u VIJESTI ma. Možda je Željko tamo bio samo "insajder", zbog "javnog interesa".