5 °

max 9 ° / min 4 °

Subota

04.12.

9° / 4°

Nedjelja

05.12.

8° / 4°

Ponedjeljak

06.12.

8° / 5°

Utorak

07.12.

7° / 0°

Srijeda

08.12.

6° / -2°

Četvrtak

09.12.

10° / 6°

Petak

10.12.

7° / 4°

Podijeli vijest sa nama.

Dodaj do 3 fotografije ili videa.

Maksimalna veličina jednog fajla je 30MB

minimum 15 karaktera

This site is protected by reCAPTCHA and the Google. Privacy Policy and Terms of Service apply.
United media kupuje Vijesti, Šćekić bi bolju ponudu

Društvo

Comments 4

United media kupuje Vijesti, Šćekić bi bolju ponudu

Autor: Portal Antena M

  • Viber
Dok su lani litije podržavali sa Aleksandrom Vučićem, sada su u biznisu za partnera odabrali kompaniju koja se u srpskoj javnosti povezuje sa arhineprijateljima predsjednika Srbije.

United media dostavila je prijedlog Ugovora o kupoprodaji većinskog paketa TV Vijesti i Daily presa (dnevni list i portal Vijesti) i advokati podgoričkog koncerna analiziraju sadržaj ponude (na oko 200 stranica) kompanije koju, uprkos dominantno zapadnom kapitalu, uglavnom vezuju za samozatajnog srpskog tajkuna Dragana Šolaka i političara-biznismena Dragana Đilasa. Prema pouzdanim saznanjima Antene M, Skupština akcionara trebalo bi da se o prijedlogu UM izjasni početkom naredne sedmice, mada je u dopisu suvlasnicima ostavljena mogućnost da bude sazvana i ranije.

Nakon potpisivanja ugovora o kupovini 51% vlasništva, planirano je potpisivanje ugovora o kupovini 49% akcija od suvlasnika koji su najavili da žele potpuni izlazak iz vlasničke strukture koncerna.

Statutom Vijesti predviđeno je da prodaju većinskog paketa vlasništva mora da odobri 2/3 većina akcionara. Iako finalno usaglašavanje elemenata ugovora još traje, izvor Antene M tvrdi da je posao siguran i da će se prodaja desiti, uprkos nekim komplikovanim statutarnim odredbama, koje i vlasnicima i najmanjeg udjela daju mogućnost da opstruiraju prodaju.

Nijesu, međutim, svi akcionari oduševljeni aranžmanom sa United media. Nekadašnji glavni urednik te kuće Slavoljub Šćekić prošle je sedmice obavijestio ostale suvlasnike TV Vijesti da je prihvatio ponudu Arena News Channels za 8,81% svoga vlasničkoga udjela. Član 30. Statuta Privrednog društva "Televizija Vijesti" obavezuje Šćekića da suvlasnicima ostavi 30 dana da ga, po pravu preče kupnje, isplate u visini (iznos poznat redakciji) ponude koju je dobio od kćerke firme Telekoma Srbije. Navodno, Šćekić nije jedini suvlasnik koji se opredijelio za finansijski izdašniju ponudu TS?

U sferi spekulacija su razlozi zbog kojih su čelni ljudi koncerna "Vijesti" odlučili da prihvate značajno "tanju" ponudu United media grupe? U pismima suvlasnicima taj su potez obrazložili željom da sačuvaju profesionalni kredibilitet medijske kuće, ali i sumnjom u loše namjere drugog ponuđača prema crnogorskom društvu. Prema saznanjima Antene M nije malo akcionara koji zamjeraju što su informacije o drugim ponudama praktično zatajene od njih i kojima nijesu dovoljno ubjedljivi navedeni razlozi prihvatanja ponude koja im donosi daleko manje novca.

Suvlasnici Vijesti informisani su cirkularnim mejlom da su Miodrag Perović i Željko Ivanović u dvosatnom razgovoru obavijestili ambasadorku SAD Džudi Rajzing Ranke o "raznovrsnim vidovima pritisaka, zastrašivanja i ucjenjivanja koje režim iz Srbije Aleksandra Vučića sprovodi prema našem mediju kako bi ga priveo svojoj namjeni i svrsi". Navodno, ambasadorka je obećala da će se "Stejt Department direktno uključiti u ovo pitanje jer je ono školski primjer miješanja u unutrašnje stvari susjedne zemlje i primjer direktnog ugrožavanja najuticajnijeg medija u CG".

U istom mejlu piše da advokatski tim United media priprema sa kolegama iz MDIF (američki fond sa značajnim udjelom vlasništva: 30,7% Daily pres i 34,26% u TV Vijesti) dosije o tome, koji će uskoro biti objavljen u domaćim i regionalnim glasilima.

Zahtjev United media za odobrenje transakcije predat je regulatorima u Crnoj Gori, Srbiji i Sjevernoj Makedoniji, u kojima ta kompanija posluje, a u Vijestima očekuju da će brzo dobiti "zeleno svjetlo" za okončanje posla.

Koncern Vijesti bio je glavni medijski pokrovitelj tzv. protestnih litija, tokom prošle godine, a u kolumnama Miodraga Perovića Crkva Srbije promovisana je kao institucija koja će emancipovati i pomiriti crnogorsko društvo. Dok su u tom periodu bili na istom poslu sa Aleksandrom Vučićem, sada su u biznisu za partnera odabrali kompaniju koja se, ponovimo, u srpskoj javnosti povezuje sa političkim arhineprijateljima predsjednika Srbije.     

Komentari (4)

POŠALJI KOMENTAR

Kristina

Djilasov odnos prema CG odredjuje njegov kum. Mladjan Djordjevic , ruski covjek i mesetar po CG u vrijeme vlasti Tadica. Tako da je sve jedno ko ce se docepati Vijesti. Na kraju ce to biti Rusi.

Šćekić kupljen

Još dok je bio u Pobjedi bio je Šćekić igrač Beograda.

Naroz

U Austriji je skandal svjetskih razmjera, nastao zbog ukupno 1,1 milion eura, koji je Kurcova vlada tokom nekoliko godina uplaćivala jednom privatnom mediju navodno za “oglase”. Vijesti su od Vučića, preko Telekoma Srbije, odn m:tela, dobile 1,7 miliona, i niko se tim ne bavi…